رقابت قیمت گذاری در دیجی کالا

یکبار برای همیشه برنده جنگ رقابت قیمت گذاری در دیجی کالا باشید

همانگونه که اطلاع دارید در صورتی که روی یک کد کالایی (DKP) بیش از یک فروشنده فعال وجود داشته باشد، بر اساس الگوریتم دیجی کالا فروشنده ای نمایش داده می شود که
1. قیمت ارزان تر
2. بازه ارسال کوتاه تر
3. عملکرد بهتر در ارسال کالا

جالب است بدانید که در بین این سه پارامتر رکن اصلی قیمت بازی می کند.
به همین علت آپدیت کردن قیمت از اهمیت بالایی پیدا می کند.
روش های مختلفی توسط فروشندگان دیجی کالا جهت پیروز شدن در این رقابت اتخاذ شده است.
به جرات موفق ترین آن استفاده از روبات قیمت گذاری برنامه نویسی شده توسط تیم توسعه نرم افزار بیژو بوده است.

روش کار کردن بات قیمت گذاری دیجی کالا:
فروشنده در پنلی که به داده می شود لیست کالاهای رقابتی خود را وارد می کند.
سپس با توجه به انتخاب بسته خریداری شده گزارش لحظه ای از تغییرات قیمت گذاری روی کالاها داده میشود.
(نحوه اطلاع رسانی یک گروه تلگرام خواهد بود)
نمونه گزارش به شکل زیر می باشد

برای سفارش روبات قیمت گذاری دیجی کالا درخواستتون به ما در واتس آپ ارسال نمایید.