Close

ارسال به موقع نداشته باشید، افت فاحش فروش خواهید داشت!

قانون جدید در دیجی کالا

با توجه به بد قولی بسیاری از فروشندگان در ارسال با تاخیر کالا ها و همچنین کنسل کردن سفارش، و به تبع آن صدمه برند دیجی کالا نزد مشتریانش دیجی کالا تصمیم گرفت بر اساس عملکرد فروشندگان که شامل ارسال به موقع و عدم کنسلی سفارش می باشد بازه ی سفارش ها را فعال و غیر فعال کند.
منطق درستی پیش روی این رویه است به این معنا که اگر فروشنده ای نمیتونه خدمات درست بدهد در تعداد سفارش های روزانه اش پس مستحق فروش بالا نمی باشد، مگر آنکه عملکرد خود را بهبود ببخشد که جایزه آن فروش بیشتر می باشد.
اگر از عملکرد خود در دیجی کالا رضایت ندارید همین حالا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *